Monday, May 11, 2009

demam....

adoi...balik dari kampung aku terus pengsan..demam..dari ari sabtu aritu dah amik dah ubat..tapi tak sembuh2 gak..nak sembuh camner aku balik je sana terus diberi tugasan hias meja makan pgantin.. orang lain tak pandai buat..dahlah sekarang cuace agak panas..huh berpeluh abis kuar peluh jantan aku..menitis-nitis tak berhenti..balik dari kg. malam isnin kul 12.30 smpi keramat..stand one night kat umah mak mertua..sok pagi dah tk larat dah nak keje..sakit kepala pening..badan aku pun panas..alih2 mak mertua aku cakap cutilah tak yah keje..akhirnya aku pun buat keputusan tak g keje tapi aku balik putrajaya gak..nak rehat kat umah sendiri lagi best..tenang..tapi ari ni aku keje..suami aku suh cuti lagi tapi aku kata kat dia dah ok..tapi bila sampai je opis dah nak jadi balik demam..dahlah ubat lupa bawak..haaa..camner nak sembuh..makan ubat pun tak teratur..ni minggu ni ada program lg..harap2 aku cepatlah sembuh..nak teman mak mertua p soromban..dia duk harapkan aku tuh..takder org lain dah leh teman dia..yolah gitulah..selagi ada daya, keringat..selagi itulah aku akan terus berbakti kepada mereka..chayoik..chayoik..chayoik..

3 comments:

  1. aiii sampai demam yati dikerjakan?? uisshh... sadis sadis.. jaga kesihatan.. badan nk pakai lama weh

    ReplyDelete
  2. entah2 deman nk 'ehem-ehem' kot?

    ReplyDelete
  3. haahler yati.. ntah2 rezeki nk dtg bergolek tak?.. aminnn!...

    ReplyDelete